سید مجتبی هاشمی:برگزاری هفته بهداشت روان فرصت مغتنمی درراستای شاداب سازی فضای مدرسه و کاهش بسترهای آسیبهای اجتماعی بود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت:هفته بهداشت روان با شعار ارزش زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم ،برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۴۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی:برگزاری هفته بهداشت روان فرصت مغتنمی درراستای شاداب سازی فضای مدرسه و کاهش بسترهای آسیبهای اجتماعی بود

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: برنامه‌های متنوع هفته بهداشت روان با هدف ایجاد تغییرات مثبت در دانش، نگرش و رفتار دانش آموزان نسبت به موضوع سلامت روان، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات حوزه مشاوره در مناطق بیست و یک گانه شهرستان های استان تهران برگزار شد.

او در ادامه با اشاره به شروع اجرای برنامه‌هایی نظیر آزمون سلامت روانی،رفتاری از آبان ماه سال جاری، افزود: تهیه نقشه آسیب پذیری در سه سطح استان، منطقه و مدرسه و اجرای طرح مدرسه دوستدار زندگی از مهمترین این برنامه‌ها بود.

این مقام مسئول برگزاری طرح نماد، برنامه ریزی و اجرای طرح توسعه و تقویت رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی، توانمندسازی دانش آموزان متوسطه اول و اجرای طرح یاریگران زندگی را از جمله اقدامات حوزه سلامت روان در هفته بهداشت روان دانست.

هاشمی تصریح کرد:هفته بهداشت روان با شعار ارزش زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم فرصت مغتنمی ایجاد می کند تا با بررسی آسیب‌های موجود در راستای شاداب سازی فضای مدرسه و کاهش بسترهای آسیبهای اجتماعی به صورت یکپارچه اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار