مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پروش شهرستانهای استان:

مدارس مکان های مقدسی هستند

تهران(پانا)-مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران از ساخت آموزشگاه شش کلاسه خیرساز شهید شفیعی در روستای امین آباد قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس مکان های مقدسی هستند

مجید پیروزان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بهشت حاصل اعمال همین دنیاست و انجام اعمال نیک و باقیات الصالحات برای آخرت خیلی باارزش است و یکی از این اعمال شایسته مدرسه‌سازی و ساختن فضاهای آموزشی مناسب برای نوجوانان و جوانان این مملکت اسلامی است هر چند که در نزد خداوند متعال هیچ اقدام خیری بی‌پاداش نمی‌ماند، اما موضوع مدرسه‌سازی از آنجا که با آموختن علم و دانش همراه است از امور خیریه‌ای است که در اسلام نسبت به آن توصیه فراوانی شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی توسط خیرین امری ضروری است و قوانینی که مشکلاتی برای خیرین ایجاد می‌کنند باید رفع شوند.

او در پایان تاکید کرد: مدارس مکان‌های مقدسی هستند که افراد با بالا بردن علم و دانش خویش می‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند.

پیروزان در پایان یادآوری کرد: مراسم کلنگ زنی آموزشگاه شش کلاسه خیرساز شهید امیر شفیعی روستای امین آباد شهرستان قرچک با حضورمحمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه، خیر نیک اندیش رضایی مدیرعامل بانک انصار و دیگر مسوولین برگزار شد.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار