آموزش انتخاب صحیح همسر و سیاست زندگی در "ازدواج به سبک ایرانی"

اصفهان (پانا) - نشست جوانی فصل رویش با موضوع "ازدواج به سبک ایرانی"، دوم آبان ماه از ساعت 16 در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۶۳۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش انتخاب صحیح همسر و سیاست زندگی در "ازدواج به سبک ایرانی"

امروزه شناخت نداشتن خانواده ها از یگدیگر، هزینه های بالای مراسم ازدواج و چشم و همچشمی های رایج از سوی خانواده ها برای تامین زندگی فرزندشان از جمله عوامل آمار پایین ازدواج و بالای طلاق در کشور شده که با توجه به اهمیت این موضوع و برای راهنمایی صحیح نسل جوان فرهنگسرای پرسش وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری جلساتی جهت آموزش این نسل کرده است.
مدیر فرهنگسرای پرسش در این رابطه گفت: نشست "ازدواج به سبک ایرانی" اولین جلسه از سلسله نشست های جوانی فصل رویش است که با هدف نشان دادن مسیر صحیح به جوانان برای بهترین انتخاب در ازدواج و کمک به همسرانی که با آسیب‌هایی در زندگیشان مواجه هستند، برگزار می شود.
سمیه وکیلی با بیان اینکه در این نشست ها کارشناس به شرکت کنندگان می آموزد چطور در زندگی مشترک شاد باشند، افزود: این سلسله نشست ها از سوی فرهنگسرای پرسش وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری گروه آموزشی ماز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه 8 جلسه برای این موضوع در نظر گرفته شده است و سعی می شود این نشست ها به صورت ماهیانه برگزار شود، خاطرنشان کرد: پنجشنبه دوم آبان ماه اولین جلسه از این سلسله نشست ها با حضور "محمدرضا شکیب" پزشک و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی از ساعت 16 در کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار