دیدار نوجوانان شهر در "به وقت نوجوانی"

اصفهان (پانا) - همایش بزرگ نوجوانان با عنوان "به وقت نوجوانی" روز پنجشنبه ۹ آبان از ساعت ۱۵ در تالار ادب برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۶۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوجوانان شهر در "به وقت نوجوانی"

مدیر دفتر تخصصی نوجوان گفت: همایش بزرگ نوجوانان با عنوان "به وقت نوجوانی" در جشن پایان دوره اول، به مناسبت روز دانش آموز روز پنجشنبه ۹ آبان در تالار ادب با اجراهای متفاوت و جذاب نوجوانان برگزار خواهد شد.
اسما سادات نکویی اظهار کرد: از ابتدای تابستان امسال برنامه "به وقت نوجوانی" به تشکیل ۱۴ کانون با هدف استعداد پروری و استعدادیابی نوجوانان شهر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان پرداخت.
وی با بیان اینکه نوجوانان در این کانون ها کار حرفه ای را تجربه کردند، افزود: در این همایش زمان خروجی گرفتن از فعالیت این کانون ها است که همه در یک روز برای نوجوانان شهر به اجرا می پردازند.
مدیر دفتر تخصصی نوجوان در تشریح برنامه های همایش "به وقت نوجوانی" گفت: کانون های کتابخوانی و شعر و ادبیات چهار قصه ایرانی را انتخاب کرده اند که کانون تئاتر آن ها را اجرا می کند.
نکویی ادامه داد: تئاترهای باران آفتاب قصه کاشی، شاهزاده غمگین، دیو و دلبر و شتر باصفا و موش خودنما اجرا می شود و کانون نقاشان هم زمان نقاشی این تئاتر ها را به تصویر می کشد.
وی خاطرنشان کرد: سرودی به مناسبت ۱۳ آبان توسط کانون آواها و نماها اجرا می شود، همچنین کانون سرگرمی و بازی حین اجرای برنامه ها در غرفه هایی به برگزاری بازی های فکری هیجانی می پردازند.
وی با بیان اینکه دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به عنوان تسهیلگر اجرای این برنامه توسط نوجوانان فعالیت می کند، بیان کرد: در این برنامه ۶ مجری از کانون فن بیان اجرای"به وقت نوجوانی" را به عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار