برگزاری دومین همایش "طراحی دارو" درخانه جوان

اصفهان (پانا) - دومین همایش" طراحی دارو"، روز پنجشنبه 25 مهر در خانه جوان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۶۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین همایش "طراحی دارو" درخانه جوان

صنعت داروسازی ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی صنعتی کاملا وابسته و وارداتی بود اما با پیروزی انقلاب و تربیت جوانان مختصصی در رشته‌های حوزه علوم دارویی و داروسازیی ایران به خودکفایی رسید و اکنون بیش از ۹۵ درصد داروی مصرفی در کشور تولید می‌شود اما همچنان این صنعت و فارغ التحصیلان رشته های وابسته به آن نیازمند حمایت هستند.
مدیر دفتر تخصصی جوان در این رابطه گفت: با توجه به این که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه بیکار هستند و باید جذب بازار کار شود همایش "طراحی دارو در اصفهان" برگزار می شود.
فاطمه اکبرزاده با بیان اینکه این همایش از سوی خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری شرکت بیوکمپ در اصفهان برگزار می شود، افزود: این شرکت زیر نظر سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت ثبت شده است و در جهت کشف، طراحی و فروش دارو فعالیت می کند.
وی ادامه داد: مخاطبین این همایش فارغ التحصیلان رشته های زیست شناسی، شیمی، شیمی دارویی، داروسازی، نرم افزار محاسباتی و علاقه مندان حضور در صنعت دارو هستند.
وی بیان کرد: این همایش به مباحثی همچون آینده شغلی، طراحی دارو و زیست فناوری و کسب درآمد در شرایط بحرانی می پردازد.
اکبرزاده ادامه داد: دومین همایش "طراحی دارو در اصفهان" روز پنجشنبه 25 مهرماه از ساعت 16 تا 18 در خانه جوان واقع در خیابان لاله، جنب پارک باقوشخانه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار