جلسه جمع بندی طرح چهار میز در جلگه رخ برگزارشد

جلگه رخ (پانا) - معاون آموزشی منطقه جلگه رخ و دبیر طرح گفت: طرح چهار میز از طرح های خوب وزارتی است که می تواند راهنمای عمل خوبی برای مدارس باشد.

کد مطلب: ۹۶۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه جمع بندی طرح چهار میز در جلگه رخ برگزارشد

بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، جلسه جمع بندی طرح جامع چهار میز با حضور کارشناسان و مدیران مدارس هدف در آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد.

مهدی کمالی معاون آموزشی منطقه و دبیر این طرح گفت: طرح چهار میز از طرح های خوب وزارتی است که می تواند راهنمای عمل خوبی برای مدارس باشد. بر اساس این طرح، چهار میز برای چهار دوره آموزشی شامل دو دوره ابتدایی و دو دوره متوسطه تشکیل می شود و کارشناسان با توجه به امکانات و شرایط منطقه ای برنامه عملیاتی جامع که تمام جوانب آموزش و پرورش را در بر می گیرد ارائه می دهند و مناطق و مدارس بر طبق توان و ظرفیت خود، بخشی از این برنامه را انتخاب و عملیاتی می کنند. مهمترین ویژگی این برنامه، مدرسه محوری و تمرکز برنامه ها در قالب طرحی واحد است که قدرت و سرعت عمل در مدارس را بیشتر می کند.

کمالی همچنین افزود: ما در آموزش و پرورش جلگه رخ برای هر چهار دوره، برنامه چهار میز را تدوین و ارائه کردها ایم و در این جلسه، از بازخورد مدارس، نقاط قوت و ضعف برنامه ها را بررسی می کنیم.

وی افزود: ما در این برنامه ها شرایط اجتماعی و اقلیمی خاص جلگه رخ را در نظر گرفته ایم و با کاهش بخش نامه ها و هدفمند کردن انتظارات، اختیارات مدارس برای اجرای بهتر برنامه ها ارائه شده، بیشتر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار