جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس در جلگه رخ برگزار شد

جلگه رخ (پانا)-– نخستین جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس در جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس در جلگه رخ برگزار شد

نخستین جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس در جلگه رخ با حضور مسئولین اداری، نماینده شهرداری، نماینده بخشداری و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد. این جلسه در سالن دبیرستان کوثر جلگه رخ برگزار شد.

محمود قهار رئیس آموزش وپرورش منطقه جلگه رخ ضمن تشکر از حضور رانندگان گفت: از آنجا که حفظ سلامت دانش آموزان مهمترین اصل در آموزش و پرورش است، اداره آموزش و پرورش جلگه رخ در طرحی ابتکاری و به عنوان اولین اداره در سطح استان، نخستین جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس را در جلگه رخ برگزار نمود.

قهار افزود: از آنجا که در منطقه رخ شرکت مسافربری معتبری وجود ندارد بر آن شدیم تا در دیداری رو در رو بین رانندگان و پلیس راهور، رانندگان عزیز ما از اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آگاه شوند و دانش آموزان را گوهرهای نایابی بدانند که حفاظت از آنان در طول مسیر بر عهده آنان است و با دقت بیشتری، دانش آموزان را به مقصد برسانند.

سروان حسین کوهجانی نماینده پلیس راهور تربت حیدریه در این جلسه گفت: تمام قوانین راهنمایی و رانندگی و تلاش پلیس راهور برای حفظ سلامت مردم است و اطمینان از حفظ سلامت دانش آموزان در طول مسیر برای خانواده ها و ما بسیار حائز اهمیت است. کوهجانی افزود : بیشترین عامل تصادفات سبقت و سرعت غیر مجاز است و از رانندگان محترم خواهش می کنیم با رعایت قوانین، حاشیه امنی برای دانش آموزان، ما و خودشان فراهم کنند.

شایان ذکر است در این جلسه تمامی قوانین و مقررات سرویس های دانش آموزی به اطلاع رانندگان رسید و به سئوالات آنان نیز پاسخ داده شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار