سفر یک روزه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شهرستان کلات

کلات(پانا)-با حضور د معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ، رستمی وکارشناس مسئول مدارس شبانه روزی ، مدیر آموزش و پرورش کلات جلسه مدیران مدارس متوسطه اول و دوم و سرپرستان خوابگاه های دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شهرستان کلات

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران و سرپرستان خوابگاه ها همت مدیران و همکاران آموزش و پرورش کلات را در سطح استان مثال زدنی دانست و ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در مدیریت آموزش و پرورش کلات بیان کرد: امسال با توجه به کمبود نیرو در سطح استان توانستیم این مشکل را به نحو مطلوب و برنامه ریزی شده مرتفع کنیم و پشت سر بگذاریم.

وی تشریح کرد: با همت همکارانمان در سال تحصیلی گذشته دستاوردهای بسیار خوبی را در سطح استان و کشور توانستیم کسب کنیم و جایگاه استان را در سطح کشور ارتقا دهیم و هم اکنون در حوزه آموزشی در صدر کشور حرکت می نماییم .

صابری ضمن ارائه گزارشی از افتخارات کسب شده توسط استان در سطح کشور افزود: تلاش های شما همکارانمان در جایجای استان می تواند خود را در سطح کشور نشان دهد. و ما بر همین مبنا شعار سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش استان را که برای ما نقشه ی راهیست تعریف کردیم .

معاونت آموزش متوسطه استان خراسان ضوی در ادامه افزود: مدیران مدارس باید ارتقا_ مدیریت_ آموزشگاهی و تمرکز بر ارزشیابی_مستمر را در دستور کار خود قرار دهند . بر همین مبنا در سال تحصیلی جاری آزمون های پیشرفت تحصیلی را نخواهیم داشت ، چرا که این آزمون ها نمی توانست تمام بعدی باشد .

وی ضمن تشریح شعار سال تحصیلی جدید اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اسمترار ارزشیابی مستمر از ابتدای سال تا پایان سال تحصیلی، مشارکت دانش آموزان و عوامل تاثیر گذار در مدرسه در یادگیری و یاد دهی را نشانه قرار می دهد و از شما مدیران گرامی انتظار داریم برای کسب نتایج مطلوب، نسبت به این موضوع به صورت نظام_مند و نهادینه_شده و با مشارکت جدی همه معلمان در فرایند آموزش و یادگیری ورود پیدا کنند ،چرا که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی به بیان ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین پرداخت و اراده مدیران مدارس را باعث تحکیم آموزش دانست و خاطر نشان کرد:برای ماندگار شدن فعالیت ها سند تحول بنیادین را به دقت مطالعه کنید و آن را نقشه راهی برای پیش برد اهداف پیش رویتان قرار دهید .

رمضان پروانه نیز در این مراسم به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پروژه مهر سال 98 پرداخت و ضمن تشکر از تلاش کلیه مدیران و همکاران ، کارهای صورت گرفته در زمینه پروژه مهر را بی سابقه و متفاوت تر از گذشته دانست و گفت: تمامی کارهایی که ما و همکارانمان در مدارس انجام دادیم برگفته از سند تحول بنیادین و به صورت عملی بود.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش کلات به دنبال ترویج گفتمان سند تحول بنیادین ،ترویج فرهنگ قرآن ،نماز، عترت، ایثار و شهادت هستیم.

پروانه گفت: ما بدنبال کسب افتخارات همراه با فعالیت های گروهی، برنامه ریزی و برنامه محوری هستیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات اظهار کرد : همکارانمان با انگیزه بدنبال ایجاد تغییر رفتار در عملکرد دانش آموزان هستند.

رمضان پروانه خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش و کمک همه همکارانمان اثر بخش و مفید به سوی جلو گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار