با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد:

رونمایی از خودروی باگی ساخته شده توسط هنرآموزان هنرستان پسرانه "شهید دکتر قندی" آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد

مشهد (پانا)- با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد، آیین رونمایی از خودروی باگی ساخته شده توسط هنرآموزان هنرستان پسرانه "شهید دکتر قندی" آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از خودروی باگی ساخته شده توسط هنرآموزان هنرستان پسرانه "شهید دکتر قندی" آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد

رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه این اداره کل در این مراسم گفت: هنرجویانی که امروز این کار درخشان و قابل توجه را انجام داده اند، اثبات کردند که با ظرفیت و پتانسیل موجود می توان کارهای بزرگی در مدارس انجام داد.

وی افزود: خراسان رضوی با داشتن بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی وحرفه ای و کارودانش قریب به ۹۰ هزار هنرجو را تربیت نموده و مفتخر به این است که در اکثر شاخص ها و همچنین جشنواره ها و المپیادهای این حوزه حائز رتبه اول کشور شده است.

صابری تولایی تصریح کرد: رویکرد ما آموزش مهارت و تربیت نیروهای ماهر و نیمه ماهر است و بی شک جزء با حضور نیروهای خلاق و هنرمند این اتفاق رخ نخواهد داد.

قابل ذکر است رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد در این مراسم گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه نهم توسط همکاران هنرستان شهید دکتر قندی موجب جذب دانش آموزانی شد که وضعیت تحصیلی بسیار خوبی دارد.

وی افزود: تلاش برای جذب و حضور همکاران زبده و ماهر جهت تدریس از جمله اقداماتی است که در راستای تحقق سیاست‌های آموزش و پرورش استان در زمینه توسعه متوازن و تشویق دانش آموزان برای حضور در هنرستان ها انجام شده است.

درسنی در پایان گفت: در هنرستان شهید دکتر قندی تعداد ۳۴۵ هنرآموز در پنج رشته تحصیلی مهارتی و فنی مشغول به تحصیل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار