برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در اداره آموزش و پرورش پاکدشت

پاکدشت (پانا)- کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: داشتن دانش آموزانی با نشاط و فعال ازشاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۶۲۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در اداره آموزش و پرورش پاکدشت

امیر کردبچه کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست نکوداشت هفته تربیت بدنی در جمع مربیان اظهار داشت: منابع انسانی و داشتن مردمی سالم و با نشاط و فعال از شاخصهای مهم توسعه یافته‌گی محسوب می شود.

او افزود:در این راستا موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است وبرنامه های هفته تربیت بدنی رااستقرار پایگاه سلامت درسطح مدارس، برگزاری جشنواره فرهنگی ، ورزشی بیماران خاص، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع ورزش و سلامتی برای کودکان، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، برگزاری برنامه کوهنوردی و پاکسازی محیط زیست، بازدید از مرکز توانبخشی مددجویان،توانخشی سالمندان، برگزاری همایش‌های پیاده روی در روستاها، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی و برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی برشمرد.

کردبچه بیان داشت: به وسیله ورزش و با نهادینه کردن آن در خانواده‌ها می توان سلامت افراد و کلیت یک جامعه را تضمین کرد و با ایجاد همدلی و همبستگی آنها را به سوی اهداف متعالی تر که همان پیشرفت است، سوق داد.

او از زحمات هیئت های ورزشی شهرستان، همکاران خود، تلاشگران ورزش و جوانان، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان تجلیل نمود واذعان داشت: از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش شهرستان پاکدشت از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار