حضور شبانه معاون عمرانی استاندار در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - برنامه بازدید شبانه معاون امور عمرانی استانداری تهران با همراهی فرماندار شهرستان پاکدشت به منظور مدیریت و رفع آب گرفتگی در محور امام رضا (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور شبانه معاون عمرانی استاندار در پاکدشت

در پی بارش باران شدید پاییزی در شهرستان پاکدشت برنامه بازدید شبانه محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با همراهی هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت به منظور مدیریت و رفع آب گرفتگی در محور امام رضا (ع) و شهرهای فرون آباد و بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.

در جریان این بازدیدتقی زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران با همراهی مسئولان شهرستان پاکدشت از وضعیت مسیرهای آب و کانال های روباز سطح شهر فرون آباد و بزرگراه امام رضا(ع) و همچنین ارتفاعات شمالی شهرستان از جمله مناطق چهل قیز و سنگ تراشان بازدید نمود و در خصوص هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب و کنترل و هدایت آبهای سطحی نکاتی را بیان کرد.

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه بازدید از منازل مسکونی و معابر آب گرفته گفت: نزولات آسمانی باعث ورود آب به پارکینگ و طبقات همکف مسکونی در شهرستان شد. شدت بارش باران به حدی بود که باعث وارد شدن آب به بعضی از منازل مسکونی شهروندان شد که با توجه به آماده باش کامل نیروهای ستاد بحران و واحدهای خدمت رسان شهرداری پاکدشت با اولین تماس درخواست کنندگان با حضور به موقع در محل حادثه حاضر شدیم و نسبت به تخلیه آب های جاری شده در منازل اقداماتی صورت گرفت.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار