اربعین تجلی گاه ارادت به وقایع محرم و راه حسین(ع) است

کاشمر(پانا)-نویسنده کاشمری که چندین مقاله در مورد اربعین نوشته گفت: کربلا تبدیل به کدواژه ای برای وحدت شده است و اربعین تجلی گاه ارادت به وقایع محرم ، تاسوعا، عاشورا و راه حسین(ع) و زیبنب(س) است.

کد مطلب: ۹۶۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اربعین تجلی گاه ارادت به وقایع محرم  و راه حسین(ع)  است

رضا فدافن روزنامه نگار و محقق کاشمری در گفت وگو با خبرنگار پانادر مورد اربعین و دانش آموزان گفت: این عزیزان آینده سازان کشور هستندبه سن و سال از حضرت رقیه (س) بزرگترند و رهروی آن شهیده عزیزند و به غیرت چونان علی اکبر (ع) و قاسم(ع) هستند. معصومیت ناب حضرت علی اصغر (ع) را دارند و از چشم حضرت باقر(ع) نظاره گر وقایع کربلایند

وی اقتداء به سالار شهیدان و شهیدان غیرتمند همراه ایشان را حداقل وظیفه هر شیعه ولایتمدار دانست و افزود: حسینی بودن و زینبی ماندن حداقل توقع از دوستداران محرم و اربعین است.

فدافن هدف مردم را ازپیاده روی اربعین را ادای دین ،تلاش برای تقویت هویت دینی و راهی برای تکامل دانست و گفت: کربلا تبدیل به کدواژه ای برای وحدت شده است یک فضا برای تعالی همین می شود خاطره ای ناب که در پس قرون هر روز به روزتر و پویاتر می شود و اربعین تجلی گاه ارادت به وقایع محرم و تاسوعا و عاشورا و راه حسین(ع) و زیبنب(س) است.

وی ادامه داد: پیشنهاد من به نوجوانان این است که دانش آموز باشید،امام حسین (ع) و یارانش را از کوچک تا بزرگ معلم بدانید و بیاموزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار