رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ:

مصادیق امر به معروف ونهی از منکر را محدود نکنیم

جلگه رخ (پانا) –- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش جلگه رخ گفت: مصادیق امر به معروف ونهی از منکر را محدود نکنیم .

کد مطلب: ۹۶۱۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مصادیق امر به معروف ونهی از منکر را محدود نکنیم

اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد. در این جلسه نقش هر کدام از اعضای ستاد مشخص شد و ضمن تعیین چند مصداق مهم تر امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش جلگه رخ، مقرر شد اعضا در جلسه ماهانه گزارش کار دهند.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی ماست که متاسفانه امروزه کم رنگتر شده است و ما باید ضمن توجه به این اصل مهم، مصادیق امر به معروف ونهی از منکر را محدود نکنیم چرا که در این صورت جامعه از رشد و توسعه باز می ماند.

قهار همچنین افزود: ما در جلسه ستاد، با تعیین اولویت ها در اداره و مدارس، سه مصداق معروف و منکر برای اداره و مدارس در نظر گرفتیم و تلاش خواهیم کرد با رعایت این مصادیق، محیطی سالم و امن در آموزش و پرورش منطقه فراهم نماییم همچنین در راستای درونی کردن این اصل الهی در دانش آموزان, شعار امر به معروف ونهی از منکر منطقه در سال جاری را « هر مدرسه یک یاور معروف و هر کلاس یک یاد آور معروف» در نظر گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار