امام جمعه خلیل‌آباد: 

پیاده‌‌روی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است

امسال مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در خلیل‌آباد برگزار می‌شود

خلیل آباد (پانا) - امام جمعه شهرستان‌ خلیل‌آباد، گفت پیاده‌‌روی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌‌روی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است

حجت الاسلام و المسلمین علی ناهیدی، اظهار کرد: پیاده‌‌روی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است و این امر در واقع، روح جدیدی به وحدت مذاهب اسلام داده است که ما از همه راهپیمایی کنندگان تجلیل می کنیم و قدردان هستیم، چرا که استکبار جهانی از هیچ حربه‌ای برای به حاشیه راندن و تحت‌الشعاع قراردادن این رویداد بزرگ فروگذاری نکرده است.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت: اربعین حسینی یکی از بزرگترین حرکات بشری در طول تاریخ است و علاوه بر این که از لحاظ معنوی ارزش بسیار بالایی دارد از لحاظ جهانی نیز اتحاد تشیع را به همه دنیا نشان می‌دهد. در برابر تمام منکرات و فسادهایی که استکبار در حال ترویج آن است، اربعین و حرکت امام حسین (علیه السلام) انسان را به سمت خداوند سوق‌ می‌دهد، اربعین دنیا را تکان می‌دهد و خوبی‌ها، سخاوت‌ها و عنایت‌ها را آشکار می‌کند.

در این جلسه مقرر شد، امسال مراسم اربعین حسینی با عنوان جاماندگان اربعین با حضور کلیه عزاداران و هیئت‌های مذهبی شهرستان از مقابل تکیه علی اصغری راس ساعت 9 صبح در مسیر خیابان شهید باهنر تا شهدای گمنام برگزار شود و در ادامه با تجمع در گلزار دو شهید گمنام پارک شهید فولادوند، مراسم ویژه ای که توسط ستاد اربعین حسینی شهرستان تدارک دیده شده است، برپا شود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار