دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی با خانواده معلم شهید محمد افجسته کلات

کلات(پانا) - سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، در سفر یک روزه خود به شهرستان کلات،با خانواده معلم شهید محمد افجسته دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی با خانواده معلم شهید محمد افجسته کلات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در سفر یک روزه خود به شهرستان کلات،همراه با رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات و جمعی از مسئولین ادارات با خانواده معلم شهید محمد افجسته دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه این دیدار سید امیر شوشتری ضمن بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، از مادر این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

گفتنی است معلم شهید محمد افجسته فرزند رمضانعلی در سال ۱۳۴۱ در خانواده ای مومن و مذهبی در شهر کلات دیده به جهان گشود،عشق به رهبر کبیر انقلاب و انگیزه دفاع از میهن اسلامی او را به صحنه های نبرد حق علیه باطل کشاند و او در سمت بیسیم چی در واحد دژبانی اندیمشک مشغول خدمت شد که سرانجام در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷، در عملیات‌ مرصاد در مصاف با منافقین کوردل شهد شیرین شهادت را نوشید.

پیکر مطهر شهید افجسته هرگز به زادگاهش برنگشت و در خیل شهدای جاویدالاثر جای گرفت، اما روح این شهید عزیز در سال ۱۳۸۵ همزمان با ایام دهه فاطمیه در شهر کلات تشییع و در جوار شهدای مسجد جامع کلات سنگ یادبود این شهید بنا نهاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار