کریمی: بایدزبان نسل نوجوان را درک کنیم

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش و مدیران منطقه 1 تهران تاثیر آموزش بر کاهش پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۱۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: بایدزبان نسل نوجوان را درک کنیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش و مدیران منطقه 1 تهران حضور یافته بود اعلام کرد: آموزش نقش مؤثری در کاهش پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد. اما آموزش باید حول محور سه ضلع خانواده، دانش آموز و معلم باشد و با توجه به تفاوتهای فردی و ویژگیهای جسمی و رشدی دانش آموزان تناسب داشته باشد.

کریمی افزود: براساس آزمون سلامت روان، نقشه خطرپذیری را براساس آمایش مناطق ترسیم کرده ایم و از سال گذشته این کار را شروع کرده ایم چون هر منطقه مشکلات خاص خودش را دارد و باید از پتانسیل ظرفیت ها و نهادهای برون سازمانی باید استفاده بهینه کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران نقش شاداب سازی مدارس را بسیار مهم برشمرد و اعلام کرد دانش آموزانی که در مدرسه احساس شادابی می کنند احساس بالنده بودن و مولد بودن خواهند داشت.

کریمی در ادامه به برخی از آسیب های نوپدید اشاره کرد و اعلام کرد: باید به روز باشیم و زبان نسل نوجوان را درک کنیم و از پتانسیل همه ارکان سهیم در مدرسه استفاده کنیم. در ادامه مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار