تقدیر از آموزش و پرورش شهر تهران بابت تجهیز و بهسازی نمازخانه ها

تهران (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران به عنوان استان برتر در تجهیز و بهسازی نمازخانه ها شناخته شد. به همین مناسبت در گردهمایی سالیانه حوزه اداره کل قرآن، عترت و نماز که از 16 الی 19 مهرماه در اردوگاه کشوری میرزاکوچک رامسر برگزار گردید از آموزش و پرورش شهر تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۶۰۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  از آموزش و پرورش شهر تهران بابت تجهیز و بهسازی نمازخانه ها

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در این خصوص بیان داشت: آموزش و پرورش شهر تهران در چند سال اخیر با اجرای طرح «آستان ملکوت» به دنبال تشویق مدارس و مراکز تابعه آموزش و پرورش به بهسازی و زیباسازی نمازخانه ها بوده است. در این راستا علاوه بر توزیع اقلامی همانند فرش سجاده ای و محراب و دیگر اقلام مناسب نمازخانه ها نسبت به برگزاری جشنی تحت عنوان آستان ملکوت اقدام نموده و مناطق و مدارس برتر را مورد تجلیل قرار می دهد. این امر زمینه ساز فعالیت بیشتر در اقامه نماز بوده است.

عبدالرسول کریمی افزود: آموزش و پرورش شهر تهران علاوه بر طرح آستان ملکوت هر ساله در ابتدای سال تحصیلی در قالب طرح جهادی هجرت 3 در عرصه زیباسازی نمازخانه ها اهتمام لازم را معمول می نماید تا زمینه حضور بیشتر دانش آموزان در نمازجماعت فراهم شود.

کریمی ضمن تبریک به تمامی فرهنگیان عزیز شهر تهران به مناسبت این تقدیر و تشکر که از سوی وزارت آموزش و پرورش به صورت رسمی و مکتوب اعلام شده است گفت: همه برکت و معنویت معاونت پرورشی و فرهنگی از اقامه شکوهمند نمازجماعت در مدارس است. امورتربیتی شهر تهران با همکاری با 32 دستگاه فرهنگی در قالب کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و همچنین ایجاد زمینه مشارکت دانش آموزان و اولیاء در امر زیباسازی و تجهیز نمازخانه ها و همچنین اقامه نمازجماعت در امر ترویج فرهنگ دین مبین اسلام پیشگام و علاقه مند است.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در پایان اظهار داشت: جای خرسندی است که امسال نیز طرح آستان ملکوت و دیگر فعالیت های مرتبط با اقامه نماز همانند طرح ارزشمند میقات الصلوه با تقدیر و تشکری که از سوی وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته با قوت و قدرت بیشتری اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار