نشست هماهنگی معاونت پرورشی و تشکل ها برای برنامه سیزده آبان برگزار شد

تهران (پانا) - کمیته دانش آموزی و فرهنگیان مراسم روز ملی استکبارستیزی در 13 آبان در محل دفتر معاونت پرورشی شهر تهران تشکیل شد و روسای تشکل های دانش آموزی هر کدام با ارایه برنامه ها و نظرات خود پرداختند.

کد مطلب: ۹۶۳۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی معاونت پرورشی و تشکل ها برای برنامه سیزده آبان برگزار شد

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اشاره به هجمه های استکبار در جامعه گفت: ما در سالهای اخیر سعی کرده ایم این روز را گرامی بداریم ونشان دهیم دانش آموزان عزیز ما حضور موثری دارند.
وی افزود: سال گذشته شهر تهران ضمن تاسی از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد که سیزده آبان حضور پررنگ دارد و ملت همیشه در صحنه ما حضور صددرصدی داشته است و امسال هم با توجه به آنچه دشمنان اسلام ابراز می کنند، شهر تهران مثل همیشه برنامه های موثری جهت خنثی کردن اظهارنظرهای این افراد خواهد داشت.
کریمی گفت: سیاست وزارتخانه هم همین است که سیزده آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است ما نباید این روز را صرفا به آشنایی دانش آموزان با فلسفه سیزده آبان بپردازیم بلکه باید همه مردم جامعه در این عرصه حضور داشته باشند.
وی گفت: دراین روز وزیر آموزش وپرورش با حضوردر یکی از مدارس تهران بصورت نمادین زنگ استکبارستیزی را می نوازد. شهر تهران طی چندسال اخیر با تشکل ها رابطه بسیار خوبی برقرار کرده است و حضور تمام قد این تشکل ها برای برگزاری این مراسم برای ما بسیار ارزشمند است و می خواهیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و نشان دهیم بلحاظ کمی و کیفی برنامه های بسیار خوبی داریم.
وی افزود: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب سعی می کنیم این چاشنی را قوی تر کنیم و منویات رهبری را بیشتر برای نسل جوان و نوجوان ترسیم کنیم. یکی از جاهایی که روی پتانسیل آن تاکید داریم نهادهای حوزوی است و از این جهت تلاش داریم فارغ از زمان پیش رو، با این نوع نهادها همکاری جدی تری داشته باشیم.سال گذشته 200 دستگاه اتوبوس داشتیم و امسال 250 دستگاه اتوبوس داریم و امیدواریم بتوانیم محتوای غنی را در این روز ارایه دهیم.

همچنین ولی پوری، رییس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی و حاجی زاده مشاور معاون پرورشی شهر تهران به بیان برنامه اداره کل شهر تهران برای روز سیزده آبان پرداختند.

در ادامه جلسه عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران و کمره ئی زاده، رییس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران و صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تهران و تکلو نماینده امور جوانان هلال احمر شهر تهران به ارایه برنامه های خود برای روز سیزده آبان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار