در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های گروه های آموزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی استان:

جلسه کارشناسان گروه های آموزشی متوسطه و مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی برگزار شد

زنجان (پانا) - در راستای کیفیت بخشی به فعالیت‌های گروه‌های آموزشی و فعالیت پژوهش سراهای دانش¬آموزی جلسه کارشناسان گروه¬های آموزشی متوسطه و مدیران پژوهش¬سراهای دانش آموزی نواحی و مناطق چهارده گانه استان در در سالن غدیر اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۰۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارشناسان گروه های آموزشی متوسطه و مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی برگزار شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل استان در ابتدای این جلسه، از ایفای موثر نقش کیفیت بخشی از سوی اداره تکنولوژی و گروه ­های آموزشی متوسطه استان در سال تحصیلی گذشته تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی در ادامه با ارائه نقشة راه جدید، خواستار هماهنگی و یکپارچگی مناطق در اجرای برنامه های عملیاتی سال جاری، برگزاری جلسات کیفیت بخشی به آموزش با دعوت از دبیران توانمند استان برای همکاری شد و آینده درخشانی را برای توسعه شایستگی‌های حرفه ای معلمان توسط گروه‌­های آموزشی عنوان نمود.

معاون آموزش متوسطه استان، در حساسیت موضوع پژوهش‌سراهای دانش ­آموزی افزود: «پژوهش ­سراهای دانش ­آموزی فضای فکر و پژوهش و خلاقیت برای دانش‌آموزان استان می باشد.»

بهرامی در ادامه خواستار رعایت دستورالعمل‌های جاری، تشکیل هیات امنای نواحی و مناطق مطابق اساسنامه آن و جذب مشارکت حداکثری دانش آموزان را در مسابقات و فعالیت های علمی -پژوهشی از مدیران پژوهش ­سراها شد.

در ادامه جلسه مهری علوی نیا، رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه استان از دو تغییر مهم در برنامه­ های این اداره و شیوه نظارت بالینی گروه‌های آموزشی متوسطه در سال جاری و پررنگ شدن نقش دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی ­های حرفه‌ای معلمان مستقر در استان خبر داد.

وی در این جلسه استقرار پایگاه استانی ریاضیات دوره اول متوسطه را که در استان برای اولین بار با رویکردی نوین شروع به کار خواهد کرد، ظرفیت مناسبی برای ارتقای رتبه استانی در این ماده درسی دانست.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه­های آموزشی متوسطه استان، با ارائه نکات مورد ضرورت در ارزشیابی پژوهش ­سراهای دانش آموزی و برگزاری اولین دوره جشنواره علمی-پژوهشی دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی(ابتدایی - متوسطه)، ارتباط پژوهش­ سراها با دانشگاه­ ها را بسیار سازنده عنوان کرد.

شایان ذکر است: «در پایان این جلسه ضمن احصای نظرات و پیشنهادهای کارشناسان گروه ­های آموزشی و مدیران پژوهش­سراها، به پرسش­های آنان در این حوزه پاسخ داده شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار