معاون سواد آموزی آموزش و پرورش اصفهان:با توانمند سازی اولیا و دانش آموزان به کیفیت بخشی آموزش کمک کنیم

اصفهان (پانا) - اولین جلسه شورای اداری پرسنل معاونت سواد آموزی استان اصفهان در سال تحصیلی جدید با حضور کلیه عوامل در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش اصفهان:با توانمند سازی اولیا و دانش آموزان به کیفیت بخشی آموزش کمک کنیم

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین جلسه شورای اداری حوزه کاری خود گفت : همه ما باید با تلاش در زمینه توانمند سازی اولیا و دانش آموزان به کیفیت بخشی آموزش کمک کنیم .

بهمن امید قائمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس از کران تا بی کران ایران زمین گفت : جوانان غیرتمندی از سرتا سر این خاک و این سرزمین رفتند و دست از تمام دنیا و دلبستگی هایش کشیدند و جانانه رزمیدند و شهید و جانباز و اسیر شدند تا امروز ما با آسودگی خاطر زندگی کنیم .

وی ادامه داد : وظیفه ما هست تا با ادامه راه در مسیر آرمان های شهدا و امام شهدا و با تاسی از شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان پرچم سرخ دیانت را برافراشته نگاه داشته و با حرکت در مسیر ابا عبدالله و ندای شعار هیهات منا الذله در مقابل هر ظلم و حق کشی ایستادگی کنیم .

امید قائمی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و شروع مجدد فعالیت آموزشی مدارس از زحمات و عملکرد کلیه پرسنل تقدیر و تشکر نموده و گفت : همه ما باید با تلاش در زمینه توانمند سازی اولیا و دانش آموزان به کیفیت بخشی آموزش کمک کنیم . هر کسی باید درحوزه کاری خودش به کیفیت بخشی و ارتقاء سطح کیفی آموزش کمک کند .

وی افزود : ارتقاء جلسات بهبود کیفیت در مناطق و نواحی ؛ بازدید و نظارت بر کلاس ها باید در اولویت کار قرار گیرد .

بحث پیرامون تاسیس مراکز محلی یادگیری جدید در نواحی و مناطق دارای شرایط و متقاضی همچنین روند عملیاتی شدن جذب آموزش دهندگان به صورت حق التدریس و جذب نیروی جایگزین از محورهای مهم این جلسه بود.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات علیرضا ابراهیمی ؛ قدرت اله زهیری به عنوان کارشناس هماهنگی و پیگیری آموزشی معرفی گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار