رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان :

سازمان دانش آموزی نیاز به تدبیر و کیفیت بخشی به فعالیت ها دارد

خبرگزاری پانا : رئیس سازمان دانش آموزی ضمن تبیین و رویکرد جدید فعالیت های این سازمان افزود : سازمان نیاز به اندیشه ، تدبیر و کیفیت بخشی به فعالیت ها دارد

کد مطلب: ۲۹۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عباس زهیری رئیس سازمان دانش آموزی ضمن تبیین و رویکرد جدید فعالیت های این سازمان افزود : سازمان نیاز به اندیشه ، تدبیر و کیفیت بخشی به فعالیت ها دارد تا در جهت اهداف سازمانی خود قرار گیرد.
وی با تشریح اساس نامه سازمان دانش آموزی و باز بودن دست مدیران در روند فعالیت ها و ارتباط با سازمان های دیکر افزود : تنها سازمانی هستیم که به صورت قانون مند می توانیم فعالیت های ارزنده در زمینه های مختلف داشته و به کیفیت بخشی امور مختلف بپردازیم.
زهیری در ادامه به انعطاف پذیری در حوزه معاونت مالی اشاره کرد و افزود : از ظرفیت کم نظیر این سازمان باید کمک گرفت و در حیطه های مختلفی که آموزش و پرورش با آن مواجه است و محدودیت قانونی دارد ، استفاده کرد.
وی در ادامه افزود : برای خدا کار کردن ، با اندیشه و تدبیر و استفاده از خرد جمعی و مدیریت نو و به روز با استفاده از روش های جدید مدیریت لازمه امروز سازمان دانش آموزی است.
رئیس سازمان دانش آموزی ضمن گزارشی جامع از فعالیت های سازمان دانش آموزی به رویکرد های جدید و برنامه های جدید سازمان از جمله:برنامه ریزی در مورد بوفه دانش آموزی، پرسش مهر ریاست جمهوری و یادواره شهدای تربیتی و برنامه های عمره دانش آموزی ، عتبات، کیفیت بخشی به فعالیت های خبرگزاری پانا ، سامانه پیشتازان و فرزانگانو جذب اعضا ارائه داد.
وی در پایان به بخشی از مسایل و مشکلات سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت : بحث فضا ، حق الزحمه مربیان ، نیروی انسانی از جمله مهمترین مسایل و مشکلات سازمان دانش آموزی سات که باید به آن پرداخته شود تا این سازمان در جهت اهداف خود بتواند حرکت بنماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار