هاشمی خبر داد: توزیع 105 هزار پوستر و پاسخنامه بیست و هشتمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن

تهران (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از توزیع 105هزار پوستر و پاسخنامه بیست و هشتمین دوره مسابقات تلویزیونی درس‌هایی از قرآن بین مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی خبر داد: توزیع 105 هزار پوستر و پاسخنامه بیست و هشتمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: 105 هزار پوستر و پاسخنامه بیست و هشتمین دوره مسابقات تلویزیونی درسهائی از قرآن در بین مناطق 21 گانه جهت ارسال به مدارس توزیع شد.

او با اشاره به اینکه 70 درصد مدارس مقطع متوسطه اول و دوم و ابتدایی شهرستانهای استان تهران سال گذشته در این مسابقه شرکت کردند ، تاکید کرد: اهمیت و تاثیر گذاری برنامه تلویزیونی درسهائی از قرآن ، کاملا بر همگان واضح است و لطف خداوند بزرگ پشتوانه این برنامه و راز ماندگاری و جذابیت آن بوده است چرا که اهداف الهی و خدایی است.

هاشمی ادامه داد: سال تحصیلی گذشته برای اولین بار در کشور به صورت آزمایشی بیست و هفتمین دوره این مسابقات،با شرکت دانش آموزان پایه های ششم ابتدایی مناطق ری 1 و اسلامشهر برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: اختتامیه بیست و هفتمین دوره این مسابقات و افتتاحیه بیست و هشتمین دوره روز دهم مهر ماه سال تحصیلی جدید با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قرائتی و تقدیر از دانش آموزان برگزیده سال گذشته در شهر ری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار