سید مجتبی هاشمی خبرداد:اجرای فرآیند ارزشیابی تخصصی نیروهای هسته‌ها و مراکز مشاوره شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ساماندهی نیروی انسانی درهسته‌ها و مراکزمشاوره به ازای هر ۳۵۰ دانش‌آموز یک ساعت تعریف شده است.

کد مطلب: ۹۵۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی  خبرداد:اجرای فرآیند ارزشیابی تخصصی نیروهای هسته‌ها و مراکز مشاوره شهرستانهای استان تهران

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به اینکه فرآیند ارزشیابی تخصصی نیروهای هسته‌ها و مراکز مشاوره به وسیله کارشناسان مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی استان در طول تابستان 98انجام شد، اظهار داشت: این فرآیند با هدف شناسایی نیروها و برنامه ریزی آموزشهای توانمندسازی صورت پذیرفت.

او در ادامه مدیریت خدمات مشاوره، برنامه ریزی جهت پذیرش و ارجاع دانش آموزان به بخشهای تخصصی، نظارت و ارزشیابی مستمر از نحوه ارایه خدمات تخصصی اعضای تخصصی هسته های مشاوره و برگزاری جلسات گزارش موردی با کادر تخصصی هسته مشاوره را از جمله اهداف اصلی مراکز مشاوره در مناطق دانست.

هاشمی افزود: ساماندهی نیروی انسانی در هسته‌ها و مراکز مشاوره به ازای هر ۳۵۰ دانش‌آموز یک ساعت تعریف شده که با برنامه ریزی صورت گرفته در سال گذشته جهت شناسایی نیروهای کارآمد مبنای فعالیتهای سال جدید طراحی شده است.

او ادامه داد: دانش‌آموزان در ابتدا به هسته‌های مشاوره ارجاع داده می شوند و موارد خاص را برای بررسی بیشتر به مراکز مشاوره می‌فرستند تا از خدمات این مراکز بهره‌‌مند شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی می بایست سرلوحه تمام اقدامات مراکز و هسته‌های مشاوره قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار