سید مجتبی هاشمی خبر داد: برگزاری پنجمین دوره جشنواره طرح مصباح الهدی با هدف توسعه و تعمیق فعالیتهای دینی و مذهبی

تهران (پانا) - شهرستانهای استان تهران پنجمین دوره جشنواره طرح مصباح الهدی(امام شناسی و سبک زندگی اسلامی) را با شناخت امام حسن عسگری (ع)را برگزار می کند.

کد مطلب: ۹۵۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی خبر داد: برگزاری پنجمین دوره جشنواره طرح مصباح الهدی با هدف توسعه و تعمیق فعالیتهای دینی و مذهبی

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران دراین رابطه اظهار داشت:جشنواره استانی مصباح الهدی با محوریت سیره عملی و اخلاقی حضرت امام حسن عسگری (ع) به همت معاونت پرورشی و فرهنگی استان در سال تحصیلی99- 98 برگزار می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اهمیت طرح مصباح الهدی در آشنایی دانش آموزان با سیره عملی و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و توسعه و تعمیق فعالیتهای دینی و مذهبی افزود: پوستر این طرح در حال طراحی است که به تعداد 3500 عدد در کل مدارس استان توزیع خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد:در این طرح دانش آموزان و فرهنگیان استان در شش مرحله به شناخت، سیره و سبک زندگی امام حسن عسگری (ع) در قالب ،مسابقات کتابخوانی،گرامیداشت شهادت و ولادت ایشان با استفاده از ظرفیت هیئت‌های دانش آموزی ،نقاشی و سرود همگانی و قصه گویی قرآن و عترت به رقابت خواهند پرداخت

اوتصریح کرد: تولید محتوای سرود همگانی در رابطه با حضرت امام حسن عسکری(ع)شاخص ترین و ماندگارترین فعالیت در دست اجرمیباشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در اختتامیه طرح ازدانش آموزان و فرهنگیان برگزیده مناطق در پایان سال تحصیلی با اهداء هدیه و لوح،تقدیر بعمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار