سید مجتبی هاشمی:میز نماد،عینیت تکریم عملی مخاطبان و ذینفعان آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از راه اندازی میز نماد در مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی:میز نماد،عینیت تکریم عملی مخاطبان و ذینفعان آموزش و پرورش است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دراین رابطه اظهار داشت:از ابتدای مهر 98«میز نماد» که عینیت تکریم عملی مخاطبان و ذینفعان آموزش و پرورش است، فعالیت خود را در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آغاز خواهد کرد.

او در ادامه افزود: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) با هدف هماهنگی بین بخشی و بین دستگاهی برای ارائه خدمات روانی و اجتماعی به دانش آموزان و توانمند سازی آنان در سطح استان برنامه ریزی شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه طرح ملی نماد مجموعه‌ ای نظام یافته از خدمات و برنامه‌‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی ،اجتماعی است، تاکید کرد: مراقبت از دانش‌ آموزان در برابر رفتار‌های پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرائم، هدف اصلی اجرای این طرح است.

این مقام مسئول با تاکید بر این که شهرستانهای استان تهران بیش از یک میلیون دانش آموز در خود جای داده، تصریح کرد؛ جلب مشارکت نظام مند والدین، همسالان و دوستان، معلمان، مدیر، معاون و مشاور مدرسه با در نظر گرفتن اتقضائات و فیلترهای تخصصی و علمی مشخصه بارز این طرح است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: طرح ملی نماد با مشارکت و ائتلاف نهادهایی از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت کشور، معاونت پیشگیری قوه قضائیه، بنیاد برکت، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر نهاد های ذیصلاح در حال توسعه و شامل کلیه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار