بیش از 300 دانش‌آموزدختر مشگین شهری به مناطق عملیاتی شمال‌‌غرب کشور اعزام شدند

اردبیل (پانا) - آئین بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی ، در مشگین شهر با حضور مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و اولیای دانش‌آموزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 300 دانش‌آموزدختر مشگین شهری به مناطق عملیاتی شمال‌‌غرب کشور اعزام شدند

رضا نوری زاده،مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین و اولیای دانش آموزان بیان کرد: آسایش و امنیت امروز خود را مدیون خون پاک شهیدان هستیم و باید با ادامه دادن راه شهدای و برگزاری اردوی راهیان نور به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامه عمل بپوشانیم.

او بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کند، باید با پررنگ نمودن اردوی راهیان نور اهداف شوم آنها را خنثی کنیم دانش آموزانی که به این مناطق اعزام می شوند باید قدر خود را بدانند و مطمئن باشند که شهدا برای آنها دعوتنامه فرستاده و از آنها استقبال و پذیرایی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر در حاشیه این مراسم طی گفت وگو با پانا افزود: ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می باشد و دانش آموزان در این اردو که بمدت دو روز می باشد از یاد بود شهدان مهدی باکری، شهید یروجردی و شهدای حاج عمران بازدید خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار