با معرفی دانش آموزان برتر؛

ششمین جشنواره استانی نوجوان سالم در مشگین شهر برگزار شد

آئین اختتامیه ششمین جشنواره استانی نوجوان سالم با معرفی دانش آموزان برتر در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جریان برگزاری این مراسم گفت: ششمین جشنواره نوجوان سالم با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با انواع آسیب های اجتماعی برگزار شد .
احمد ناصری ارتقای مهارت های زندگی ، افزایش آگاهی دانش آموزان و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر خانواده ها در امر تعلیم و تربیت را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد .
وی گفت: از چند ماه قبل و با فراخوانی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شد بیش از 6 هزار و 500 اثر از سوی دانش آموزان ، اولیا و معلمان به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود .
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: پس از بررسی آثار ارائه شده توسط هیات دوران 160 اثر در زمینه های مختلف از جمله شعر ، نقاشی ، عکس ، فیلم و موارد مشابه به عنوان آثار منتخب برگزیده شدند .
حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر نیز در این جشنواره با بیان احادیث و روایات مختلف اسلامی در خصوص جایگاه نوجوان در دین اسلام بهره گیری از آموزه های دینی و ملاک قرار دادن زندگی قرآنی را موجب سعادت و موفقیت نوجوانان دانست .
در پایان از دانش آموزان منتتخب تجلیل و همزمان با برگزاری آئین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم نمایشگاهی از آثار و توانمندی های دانش آموزان در تالار اجتماعات پل معلق مشگین شهر برگزار شد .
گفتنی است:شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار