وزیر کشور در شیراز: سند پیشران توسعه فارس به تایید رئیس‌جمهوری رسید

شیراز (پانا) - وزیر کشور با هدف شتاب‌بخشی به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان فارس عصر امروز در راس هیاتی وارد شیراز شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور در شیراز: سند پیشران توسعه فارس به تایید رئیس‌جمهوری رسید

به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال عنایت الله رحیمی استاندار فارس قرار گرفت.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدیم سند پیشران توسعه استان فارس به رئیس جمهوری از سوی این وزارتخانه گفت: رئیس‌جمهوری دستور داده‌اند این سند اجرایی شود.

رحمانی فضلی افزود: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس که پنجشنبه در شیراز برگزار می‌شود، از این سند رونمایی می کنیم.

وزیر کشور افزود: وظایف دستگاه های اجرایی مختلف در این سند مشخص است و باید براساس زمان‌بندی وظایف محوله را انجام دهند.

در دولت تدبیر و امید، وزرا مکلف شده‌اند در همه استان‌های کشور به‌عنوان معین، حوزه اقتصاد مقاومتی را پیگیری و تلاش کنند برنامه‌های مصوب قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی را با سرعت بیشتری پیگیری شود.
پیش از این، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، از سوی معاون اول رئیس جمهور، به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس انتخاب شده است.

برنامه‌های سفر وزیر کشور در شیراز
بازدید از کارخانه کاغذ زاگرس از برنامه‌های وزیر کشور در نخستین روز حضور در مرکز استان فارس خواهد بود.
همچنین وزیر کشور در دومین روز حضور خود در شیراز بعد از ظهر فردا (پنجشنبه) در جلسه کارگروه فرماندهی اقتصاد مقاومتی شرکت خواهد کرد و بازدید از سایت هلیکوپتری نیز پایان بخش سفر ۲ روزه رحمانی فضلی به استان فارس خواهد بود.
پیش از این اعلام شده بود که وزیر کشور برای افتتاح برخی طرح‌ها به شهرستان آباده در شمال فارس سفر می‌کند که بنا بر آخرین برنامه‌ اعلام شده، این برنامه لغو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار