معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس: شورعاطفه‌ها باید در تمام ایام سال برگزار شود

شیراز (پانا) - عبدالرضا قاسم پور ، با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای صیانت از خون شهدا و راه انقلاب تلاش کنیم، شور عاطفه‌ها را الگویی عملی در راستای آموزش انفاق به نسل دانش‌آموز برشمرد و افزود: شهدا جان خود را در راه آرامش و آسایش ما انفاق کردند و ما باید این انفاق را در جامعه آموزش و عملیاتی کنیم.

کد مطلب: ۹۵۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس: شورعاطفه‌ها باید در تمام ایام سال برگزار شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، صبح امروز در آیین شورعاطفه‌ها در شیراز، ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و کمیته امداد ، از تلاش‌های حاصله در این دو مدیریت در جهت تحقق اهداف در مدارس و خودکفایی مددجویان تحت پوشش قدردانی کرد.

او. ادامه داد: اگر می‌خواهیم کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه جدی کنیم و هرچه قدر که ما در آموزش و پرورش هزینه کنیم در واقع سرمایه‌گذاری است.

او افزود: همه باید به ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری تلاش کنیم و تاکید خداوند هم بر این است و بزرگان دین و علمای ما نیز بر امر خیر تاکید داشته‌اند لذا همه باید دست به دست هم دهیم و در یک فضای همدلی در همه زمینه‌ها باهم یاری کنیم و با وحدت و همدلی کاری کنیم که شور عاطفه‌ها از یک روز در سال به هر روز سال برای دانش‌آموران بی بضاعت تبدیل شود.

شورعاطفه‌ها امروز چهارشنبه ۱۰ مهرماه همزمان با سراسر کشور در بیش از 5 هزار مدرسه سراسر فارس برگزار شد و در شیراز به صورت پایلوت در مجتمع علوم پزشکی شیراز برگزار و در این مراسم دانش‌آموزان و مسوولان با بازکردن تابلو آرزوها و اهدا پاکت، هدایای خود را به همکلاسی‌های نیازمند خود اهدا کردند.

همچنین در این مراسم به همت دو تن از اولیا این مجتمع آموزشی علوم پزشکی یک باب منزل مسکونی به دانش‌آموز نیازمند شیراز اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار