پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام سید نظام مرادی بدین شرح است:

بسم الله رحمن الرحیم

21 اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، این نهاد ارزشمند تربیتی در مجموعه سترگ تعلیم و تربیت است. این نهاد تشکیلاتی با هدف زمینه‌سازی برای رسیدن به حیات طیبه که بر پایه تعلیمات اسلام ناب محمدی که رسالتش ایجاد تشکیل تمدن نوین جهانی اسلام است برساند.

بدون شک سازمان دانش‌آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود و خلاقیت در طراحی برنامه های جدید برای ایجاد نسلی خلاق، پویا، توانمند و با انگیزه، بستری مناسب برای شادابی و توانمندی نوجوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فراهم کند.

لذا اینجانب به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی بر خود لازم می دانم ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از خانواده بزرگ سازمان دانش‌آموزی، این روز را به تمامی دانش‌آموزان پیشتاز، خبرنگاران و رابطین خبرگزاری پانا، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، هیأت رئیسه شوراهای دانش‌آموزی مدارس،مربیان،مدرسان، مسؤلین سازمان دانش‌آموزی سراسر استان تبریک عرض نموده و از در گاه خداوند متعال آرزوی صحت و سلامتی و عاقبت بخیری همه عزیزان را خواستارم.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار