هشدار ها و توصیه های انتظامی و امنیتی به زائران اربعین حسینی (ع)

قم (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم، از زائران اربعین حسینی (ع) خواست نکات ذیل را مد نظر قرار دهند.

کد مطلب: ۹۵۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هشدار ها و توصیه های انتظامی و امنیتی به زائران اربعین حسینی (ع)

سرهنگ "پیام کاویانی" ضمن تاکید بر عدم تحویل گذرنامه به افراد غیر مسئول و ناشناس در هنگام اعزام به عتبات عالیات، خواستار احترام به قوانین و هنجارهای بین المللی در عراق و حفظ آبرو و شان شهروند قانون مدار ایرانی شد.
وی با بیان این که حمل هرگونه مواد مخدر، قرص های اعصاب و روان گردان به هنگام تردد جرم محسوب می شود، بر دقت در حفظ و نگهداری اسناد مسافرتی از جمله گذرنامه، روادید و قبض عوارض خروج از کشور تاکید کرد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همچنین عدم حمل مدارک شخصی، ارز اضافی، زیورآلات و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را از دیگر نکات ضروری این سفر برشمرد.
سرهنگ کاویانی با تاکید بر عدم مراجعه به اماکن خلوت، ناشناخته و منازل مسکونی در مسیر تردد به عتبات عالیات، رعایت کامل اخلاق اسلامی به عنوان یک زائر شیعه به دلیل انتقال فرهنگ را از موارد ضروری این سفر معنوی عنوان کرد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم ضمن تاکید بر اجتناب از حضور در سایر شهرها و استان های غیر زیارتی و یا خارج موارد اعلامی، از تمامی زائران شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی (ع) که به کشور عراق سفر می کنند تقاضا کرد، با رعایت موارد انتظامی و امنیتی فوق، سفر زیارتی ایمن را برای خود فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار