اجرای طرح اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی در شهرستان اسلامشهر

مسئول مرکز مردمی اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی شهرستان اسلامشهرگفت:اتوبوس‌های اعزامی از پانزدهم مهر تا حداقل دوم آبان‌98به زائران اربعین حسینی(ع) بر اساس اعلام نیاز دستگاههای اجرایی خدمات ارائه می‌دهند .

کد مطلب: ۹۵۸۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی در شهرستان اسلامشهر

غلامحسین مصلح مسئول مرکز مردمی اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی شهرستان اسلامشهر در سخنانی و درنشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:نیاز همدلی کلیه دستگاههای دولتی در تامین بخشی از وسایل ترابری زائرین اربعین حسینی (ع)و احساس مسئولیت در ایام اربعین حسینی(ع) در بین اقشار مختلف مردم وجود دارد .

او در ادامه افزود: در ارتباط با حرکت عظیم و میلیونی اربعین و در راستای بالا بردن سهم مردمی بخشی از امور مربوط به جابجایی زائرین در کشور عراق، شرکت مسیر سبز فرادیس و شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس درصدد برآمدند تا در قالب همکاری با ستاد اربعین و شرکت اتوبوسرانی تهران و اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور با اعزام 1000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) کمک کنند.

او بیان داشت: با تشکیل پرونده و رسیدگی به مسائل مالی و تامین سوخت رانندگان وبا هدف بالا بردن سهم مشارکت مردمی در اربعین حسینی(ع) شرکت حمل و نقل خلیج‌فارس در نظر داریم زائران اربعین حسینی(ع) را باجذب و اعزام اتوبوس‌های موردنیاز از مرزخسروی تا شهر نجف که 297 کیلومتر میباشد در مرحله اول با ظرفیت چهارصد اتوبوس و برخورداری از توان بالای در تامین تایکهزار اتوبوس اقدام کنیم.

مصلح تصریح کرد:اتوبوس‌های اعزامی از پانزدهم مهر تا حداقل دوم آبان‌98به زائران اربعین حسینی(ع) بر اساس اعلام نیاز دستگاههای اجرایی خدمات ارائه می‌دهند .

او اذعان داشت: برای نخستین بار است که طرح اعزام اتوبوسهای مردمی به شکل هماهنگ شده و توجه به توافق دو کشور ایران و عراق در پروتکل حمل و نقل کشور عراق و با تمام توان و استفاده از ظرفیتها وعشق و علاقه رانندگان نسبت به امام حسین (ع) و ارائه خدمات به هموطنان و تحمل سختیها در کشور عراق اجرا میگردد .

خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار