نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: لزوم توجه به تربیت اخلاقی دانش آموزان در کنار ارتقاء وضعیت تحصیلی

پدر و مادران با مدارس ارتباط تنگاتنگ داشته باشند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: همه پدران و مادران انتظار دارند فرزندانشان در کنار ارتقاء تحصیلی از نظر معنوی و اخلاقی نیز خوب تربیت شوند و این وظیفه خطیری است که برعهده آموزش و پرورش و به ویژه معلمان و مربیان پرورشی است.

کد مطلب: ۹۵۵۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: لزوم توجه به تربیت اخلاقی دانش آموزان در کنار ارتقاء وضعیت تحصیلی

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم صبح امروز در آیین زنگ مهر و هفته دفاع مقدس در دبیرستان دکتر موحد ناحیه چهار تبریز با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در دفاع مقدس دانش آموزان بیشترین آمار جمعیتی را در دفاع از کیان نظام اسلامی داشتند.

وی گفت: رمز موفقیت ارتقای تحصیلی است و امروز دشمنان در بعد علمی که موفق هستند توانسته اند جهان را تسخیر و استعمار کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: هیچ پدر و مادری نیست که نخواهد فرزندش از نظر معنوی خوب تربیت شود و انتظار دارند در کنار ارتقاء تحصیلی از نظر معنوی و اخلاقی نیز خوب تربیت شوند و این وظیفه خطیری است که برعهده آموزش و پرورش و به ویژه معلمان و مربیان پرورشی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: البته شاهد هستیم که آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد ولی با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن نیاز است بیش از گذشته تلاش کند.

وی گفت: دشمن برخورد سخت افزاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خیلی پرهزینه برآورد می کند و به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده است و جنگ نرم هم همان گونه که از نامش پیداست آرام و نرم نفوذ می کند و انسان یکباره می بیند که دشمن کار خود را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: در این میان نیز اولیائ نباید همه امور را به مدرسه واگذار کنند و لازم است با مدرسه همکاری لازم و ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و به خصوص در دوران دبیرستان لازم است که پدر و مادر به وضعیت تحصیلی و اخلاقی فرزندان خود توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار