حضور نماینده ولی فقیه در کلاس‌های درس آذربایجان شرقی

تبریز ( پانا ) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در کلاس های درس دانش آموزان شریک لحظه های خوش جشن های دهه فجر آنان شد.

کد مطلب: ۸۹۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور نماینده ولی فقیه در کلاس‌های درس آذربایجان شرقی

به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در دبیرستان شاهد علی ابن ابیطالب ناحیه 4 تبریز از کلاس های درس بازدید کردند.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم جشن این مدرسه گفت: « انقلاب ایران که امروز40 امین سال آن را جشن میگیریم در سایه 3 چیز رویداد؛ که اول انگیزه مردم بود که با دین و مذهب به میدان آمده بودند. »

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: « در وحله دوم رویداد انقلاب خود مردم نقش مستقیم داشتند و گروه ها و جناح ها یکپارچه بودند.»

وی به رهبری های صحیح امام در این رویداد بزرگ تاریخی اشاره کرده و یادآور شد: « بختیار خیلی تلاش کرد که مسیر انقلاب را منحرف کند اما این عوامل مانع از آن شد. »

امام جمعه تبریز تاکید کرد: « تا زمانی که ما اسلام را داریم و مردم در صحنه هستند و رهبری پیامبرگونه امام خامنه ای هست این انقلاب با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد. »

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: « امروز همان عوامل که عامل پیروزی انقلاب بود عامل بقا آن نیز خواهد بود. »

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبربز نیز طی خیرمقدم گویی گفت: « انقلاب اسلامی امید و آرزوی هزاران شهید و جانباز و ایثارگر را به ثمر رساند.»

احمد رضالو افزود: « ما در راهپیمایی 22 بهمن با حضور یکپارچه خود نشان خواهیم داد که همیشه پشتیبان نظام هستیم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار