مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت اغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیامی صادر و سال جدید تحصیلی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است


بسمه تعالی
.دانش آموزان نونهالی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند عزیزترین و سرشارترین سرمایه آینده ملتند.
بار دیگر ماه مهر، از راه می رسد و کتاب نورانی دانش آموزان با سرانگشت عشق و معرفت ورق می خورد و دروازه های آسمانی کلاسهای تعلیم و تربیت در ایامی که با نام مبارک حضرت سیدالشهدا (ع) و ایام غرور و غیرت دفاع مقدس تبرک یافته آغوش گشوده و پیوند زیبایی از اندیشه و معرفت اندوزی با مکتب ایثار و شهادت گره خورده است تا حرکت کاروان انسانیت با تکیه بر مفاخر بلند فرهنگی معنوی بر مسیر صداقت و رستگاری استمرار یابد
. بی تردید همان گونه که آغاز سال نو نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور، فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب سپاس خود را از تمامی فرهنگیان شریف استان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم ، خلاق فکور،مومن و پای بند به ارزش های دینی و اخلاقی گام های موثری بر می دارند ، اعلام دارم . بدون تردید معلمان عزیز عصاره ی بزرگ تعلیم و تربیت هستند و دانایی محوری و خردورزی را که محور توسعه پایدار است در کلام رسا و شیوای خودشان جاری و ساری و به منصه ظهور می رسانند.
امیدوارم در سال تحصیلی جدید همکاران ارجمند با الهام از رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص ضرورت حرکت علمی به عنوان یکی از نیازهای اساسی کشور و با توجه به سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه و افق بلند تعلیم و تربیت کشور در جهت تحقق آرمان های بلند تربیت دینی با تلاش روز افزون در آبادانی دل های فرداسازان ایران عزیزمان، سهمی به مبارکی آفتاب داشته باشند.

ابراهیم محمدی
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار