تدوین دفاترارزشیابی کلاسی دوره اول متوسطه مدارس شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از تدوین و آماده سازی دفاتر ارزشیابی کلاسی در پایه های هفتم ، هشتم و نهم خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تدوین دفاترارزشیابی کلاسی دوره اول متوسطه مدارس شهرستانهای استان تهران

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: به منظور افزایش کارایی و اثر بخشی فرآیندهای آموزشی و مشارکت فعال دانش آموزان درفرآیند یاددهی و یادگیری و نیز برای نیل به ارزشیابی مستمر و پیشرفت تحصیلی، آگاه ساختن دانش آموزان و اولیاء از میزان پیشرفت تحصیلی، دفاتر ارزشیابی کلاسی با نظرات ارزشمند سرگروههای درسی استان تنظیم و تدوین گردیده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه دفاتر ارزشیابی به صورت کلاسی و درسه پایه هفتم ، هشتم و نهم با در نظر گرفتن انواع ارزشیابی‌های مستمر تنظیم شده ، تاکید کرد: با عنایت به اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی بخشی از این دفاتر به فعالیتها و مشارکت دانش آموزان در این زمینه اختصاص یافته است.

شفیع پور با تاکید بر نقش ارزشیابی مستمر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تصریح کرد: باید در ارزیابی‌های جدید از شیوه‌ها و طرحهای نو استفاده نمود و شرایط متعدد را بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار