شفیع پور:آئین نامه اجرایی مدارس درحقیقت نقشه راه مدیریت مدارس است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانای استان تهران از بازنگری و تدوین آیین نامه اجرایی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شفیع پور:آئین نامه اجرایی مدارس درحقیقت نقشه راه مدیریت مدارس است

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت:با توجه به اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه زیرنظام‌های شش گانه سند مذکور و تحولات محیطی، شرایط و نیازهای زمان و محدودیت‌های ناشی از منابع و امکانات، بازنگری و باز تولید آئین نامه اجرایی مدارس ضروری می باشد.

او در ادامه با اشاره به اینکه آئین نامه اجرایی مدارس در حقیقت نقشه راه مدیریت مدارس است، تاکید کرد: این آیین نامه در راستای سیاست مدرسه محوری و با هدف تقویت، واگذاری اختیارات، کارآمدی شوراها، استفاده از ظرفیت عوامل سهیم و موثر و جلب مشارکت آنان در امور مدرسه تدوین شده است.

شفیع پور با تاکید بر اینکه این آئین نامه با حضور جمعی از مدیران و معلمان مدارس، کارشناسان حوزه ستادی، صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت و نظرخواهی از ادارات کل آموزش و پرورش استانها، تهیه و تدوین شده، تصریح کرد: پس از اعتبار سنجی و اعمال اصلاحات لازم، آخرین ویراست آئین نامه اجرایی مدارس آماده گردید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: همکاران محترم فرهنگی می توانند دیدگاهها، پیشنهادها و نظرات کارشناسی خود را پیرامون آیین نامه تا پانزدهم مهرماه98به معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار