شفیع پور:درصد پایین بیکاری درمیان فارغ التحصیلان رشته‌های مهارتی حاکی از نیاز جامعه به این نوع آموزشهامیباشد

تهران (پانا) - در راستای هماهنگی در اجرای کیفی برنامه‌های عملیاتی سال تحصیلی جدید، جلسه فصلی کارشناس مسئولین مقطع فنی‌حرفه‌ای و کاردانش مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران در پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شفیع پور:درصد پایین بیکاری درمیان فارغ التحصیلان رشته‌های مهارتی حاکی از نیاز جامعه به این نوع آموزشهامیباشد

در این نشست میر رضا شفیع‌پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بسط عدالت در پوشش تحصیلی، تحقق این امر را از اهداف مهم دوره متوسطه برشمرد و بر لزوم پیروی از سیاست توسعه‌ متوازن رشته‌های تحصیلی به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه‌یافتگی تاکید کرد.

او در ادامه افزود: درصد پایین بیکاری درمیان فارغ التحصیلان رشته‌های مهارتی حاکی از نیاز جامعه به این نوع از آموزشها میباشد.

سپس منوچهر پرنو رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خصوص راهبردها و راهکارهای عملیاتی توسعه‌ آموزش‌های مهارتی از جمله برون‌سپاری در شاخه کاردانش و خرید خدمات در شاخه‌ فنی و حرفه‌ای پرداخت و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و لزوم هماهنگی‌های بین بخشی در سطح استان را از مهمترین ضرورتهای توسعه کمی و کیفی دانست.

این جلسه به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت با حضور میررضا شفیع‌پور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اداره کل شهرستان‌های استان تهران، منوچهر پرنو رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان‌های استان تهران،سلسیپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و کارشناس مسئولین مقطع فنی و حرفه‌ای و کاردانش مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران با هدف هماهنگی هرچه بیشتر در اجرای کیفی برنامه‌های عملیاتی سال تحصیلی جدیدبرگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار