جلسه کمیته هماهنگی آموزش و پرورش با پایگاه های مراکز بهداشتی شرق تهران

تهران (پانا) - جلسه کمیته هماهنگی آموزش و پرورش با پایگاه های مراکز بهداشتی شرق تهران با حضور خوئینی، معاون پرورشی و فرهنگی منطقه 15، طبائیکارشناس مسئول سلامت وپیشگیری،قرائی کارشناس مسئول امور مدارس و دیگر کارشناسان پایگاه های مراکز بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته هماهنگی آموزش و پرورش با پایگاه های مراکز بهداشتی شرق تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، خوئینی معاون پرورشی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: در این منطقه با توجه به بافت سنتی و وجود قومیت های مختلف دانش آموزان، مثل کودکان کار و اتباع که از نظر اقتصادی ضعیف هستند؛ ممکن است منجر به بروز آسیب های اجتماعی از جمله آسیب های روحی و روانی در آنان شود. شما می توانید با همکاری خوبتان این دانش آموزان را حمایت وتحت پوشش قرار دهید.

در ادامه قرائی کارشناس مسئول امور مدارس در خصوص بحث آموزش و اولویت بندی طرح بهداشت مدارس، از جمله مسئله جمعیت، معاینات پایه چهارم و هفتم و دهم، پدیکلوزیس، وارنیش تراپی ومخصوصا مدارس مروج سلامت، از کارشناسان خود خواست این موضوعات را در جدول زمانبندی خود قرار داده و پیگیری نمایند.

در این جلسه طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری در خصوص عدم ورود و خروج دانش آموزان در ساعت درسی مدارس به پایگاه ها برای غربالگری، اولویت معاینات دانش آموزانی که مراقب سلامت درآن مدارس وجود ندارند و تعامل بیشتر با مدیران مدارس توضیحاتی بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار