شهرداری منطقه 15 شهرتهران به استقبال مهر رفت

تهران (پانا) - شهرداری منطقه 15 با نصب سه بنر بازگشایی مدارس در میادین ورودی شهر و زیباسازی و پاکسازی معابر و پیاده روها و رفع عیوب و ایمن سازی به خصوص اطراف مدارس به استقبال ماه مهر رفت.

کد مطلب: ۹۵۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری منطقه 15 شهرتهران به استقبال مهر رفت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15،شهرداری منطقه 15 با نصب سه بنر بازگشایی مدارس در میادین ورودی شهر و زیباسازی و پاکسازی معابر و پیاده روها و رفع عیوب و ایمن سازی به خصوص اطراف مدارس به استقبال ماه مهر رفت.

این گزارش حاکیست، با نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور ماه و اتمام تعطیلات تابستانی دانش آموزان، شهر چهره دیگری به خود گرفته و رفت و آمد مسافران جای خود را به تکاپوی خرید شهروندان در آستانه سال تحصیلی می دهد.

در این راستا شهرداری منطقه 15 شهر تهران نیز اقدام به نصب سه بنر بازگشایی مدارس در میادین منطقه 15، بهبود سطح خیابان ها، زیباسازی و پاکسازی معابر و پیاده روها و رفع عیوب و ایمن سازی دراطراف مدارس، ایجاد کمیته ی استقبال از مهر، زیباسازی و ترمیم فضای سبز در راستای ایجاد نشاط و طراوت آینده سازان کشور داشته است و همچنین باتوجه به ضرورت رفع خطرهای احتمالی در مسیر دانش آموزان، پاکسازی و حذف نخاله های ساختمانی، امحاء پوسترهای تبلیغاتی و شستشوی معابر نزدیک به مدارس نیز از تعهدات اداره خدمات شهری شهرداری منطقه 15 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار