تشکیل دبیرخانه تدبیر در منطقه 15

تهران (پانا) - سیدولی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 از تشکیل دبیرخانه تدبیر در منطقه و عملیاتی نمودن برنامه ها و فعالیت های ابلاغی مورد انتظار از مدارس ابتدایی، در راستای توسعه مدیریت مدرسه برای دستیابی به اهداف دوره تحصیلی مطابق با سند تحول بنیادین خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل دبیرخانه تدبیر در منطقه 15

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، سید ولی حسینی در رابطه با لزوم تشکیل دبیرخانه تدبیر گفت: جهت هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های واحدهای مختلف در سطح مدارس، کارگروه های هماهنگی (میزدوره ابتدایی) با کمک دبیرخانه تدبیر، فعالیت های مدارس ابتدایی را حمایت و نظارت می کند.


حسینی افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی برنامه تدبیر توسعه مدیریت مدرسه برای دستیابی به اهداف دوره تحصیلی مطابق با سند تحول می باشد؛ انتظار می رود مدیران مدارس برنامه ریزی لازم چهت اجرای مطلوب برنامه های سال 98 مبنی بر سند تحول بنیادین داشته باشند.


وی در خصوص راهنمای عمل بیان داشت: دبیرخانه تدبیر در منطقه با هماهنگی کارگروه دوره ابتدایی، خروجی برنامه ها و فعالیت های کارگروه مربوطه به عنوان برنامه عمل به کلیه مدارس ابلاغ می گردد.


حسینی ادامه داد: مدیران مدارس دوره ابتدایی باید پس از دریافت برنامه عمل از منطقه، برنامه سالانه خود را در چارچوب تدبیر به مرحله اجرا بگذارند و ارزیابی از عملکرد مدارس بر اساس برنامه ابلاغی به عمل خواهد آمد.


در پایان مدیر منطقه 15 بیان داشت: برنامه ها و فعالیت های مدارس ابتدایی باید در چارچوب ساحت های شش گانه تربیت و اهداف دوره تحصیلی و در راستای کیفیت بخشی به برنامه درسی تدوین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار