فرماندار اسلامشهر: در سیستم اداری نه گفتن به ارباب رجوع معنایی ندارد

اسلامشهر(پانا) - جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان تهران،فرماندار، معاونین و روسای دستگاههای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: در سیستم اداری نه گفتن به ارباب رجوع معنایی ندارد

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام محرم حسینی اساس توسعه و پیشرفت ورسیدن به ایده آل مطلوب و توفیقات را در برنامه ریزی و برنامه مداری دانست.

او در ادامه با اشاره به اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته درحوزه شهرستان اسلامشهر افزود:آوردن سر فصلهادر روی کاغذزیاد مهم نیست ،بلکه میبایست بدانیم مدیران ما به چه مقدار در رابطه با هر پروژه احساس نیاز دارند.

نماینده عالی دولت درشهرستان اسلامشهردربخش دیگری از بیاناتش به انتخابات اسفند 98 اشاره نمود و تصریح کرد:وظیفه مدیران در راستای برگزاری انتخابات سالم وفراهم نمودن زمینه جهت حضور حداکثری مردم بدون در نظرگرفتن ملاحضات سیاسی و حمایت از کاندیدایی خاص است و بدانیم ما برای مردم کار میکنیم .

مرسلپور تاکید کرد: در سیستم اداری نه گفتن به ارباب رجوع معنایی ندارد و کلمه نه را بعنوان چماق برسر مردم نکوبیم که بعد بگویند چرا در انتخابات شرکت کنیم.

فرماندار اسلامشهر اذعان داشت: مدیر اداری ما باید قدرت ریسک پذیری،سعه صدر،انتقادپذیری،چانه زنی و مقاومت دربرابر کار غیر قانونی داشته باشد ،ما که مشروعیت نظام اسلامی را قبول داریم و منویات رهبری را نصب العین خود قرار میدهیم،میبایست در چارچوب قوانین و شرح وظایف به مردم خدمت کنیم،زیرا در برابر خون شهدا ،اشکهای مادران شهداوحتی خودمان هم مسئول هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار