نهمین نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کردستان در سال ۹۷ برگزار شد

سنندج(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نهمین و آخرین نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی استان در سال ۹۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نهمین نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی  آموزش و پرورش استان کردستان  در سال ۹۷ برگزار شد

این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، معاونین اداره کل و اعضای کمیته برگزار شد .

در این نشست ابتدا از نسخه الکترونیکی سالنامه آماری آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری رونمایی شد.

فرزاد حسین پناهی رییس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان در تشریح قابلیت های سالنامه آماری، با بیان اینکه این سالنامه در ۲۱۲ صفحه و در ۱۸۶ مولفه آماری توسط گروه آمار استان تولید شده است، گفت: ۸۰ مولفه آن به حوزه دانش آموزی، ۵۶ مولفه مربوط به آموزشگاه ها، ۳۱ مولفه مربوط به کلاس، ۱۴ مولفه مربوط به پرسنل و ۵ مولفه نیز به حوزه سواد آموزی مربوط می شود.

وی امکان پایش صفحات، دسته بندی موضوعی بر اساس مولفه ها به تفکیک بخش های مختلف، امکان چاپ و ذخیره سازی اطلاعات و آمار را از مهمترین ویژگی های سالنامه آماری بر شمرد .

حسین پناهی هم چنین از ارسال نسخه الکترونیکی نظام جامع برنامه ریزی استان به شهرستان ها و مناطق تابعه خبرداد و گفت: در اجرای مصوبات کمیته ، کارگروه های ششگانه ذیل سند تحول بنیادین و دبیرخانه کارگروه در معاونت های اداره کل تشکیل و کارهای اجرایی در دست پیگیری است.

گفتنی است در این نشست در خصوص تعهد خدمتی مستخدمین طرح آفرین و هم چنین تخصیص مجوز برای ایجاد کارگاه خود اتکایی در مدارس شبانه روزی استان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار