فرماندار اسلامشهرخبر داد:کسب رتبه نخست اشتغال استان توسط شهرستان اسلامشهربا ایجاد بیش ازپنج هزارشغل جدید

اسلامشهر (پانا) - جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندارو معاونین،بخشداران و مسئولین دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهرخبر داد:کسب رتبه نخست اشتغال استان توسط شهرستان اسلامشهربا ایجاد بیش ازپنج هزارشغل جدید

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والا مقام اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تاکیدات رئیس جمهور کشورمان و استاندار تهران همه باید برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنیم.

اودر ادامه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران در حوزه اقتصاد متمرکز هستند و می خواهند از این طریق به مردم آسیب بزنند، افزود: آنها بخوبی می دانندکه ازطریق مسائل سیاسی، نظامی و فشارهای منطقه ای نمی توانند به اهدافشان برسند بهمین خاطر تحریم‌های اقتصادی کم سابقه ای را علیه کشورمان اعمال کرده اند.

فرماندار اسلامشهر به اشاره به وحدت عملی که در یک سال گذشته در جهت اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان حاکم است گفت: با همدلی مدیران اسلامشهر توفیقات خوبی در زمینه رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال در سطح استان تهران بدست آمد و موفق شدیم رتبه نخست ایجاد اشتغال در سال ۹۷ را بدست آوریم.

او با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری نیز شهرستان اسلامشهر با ایجاد بیش از پنج هزار شغل جدید ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کشور رتبه نخست استان تهران را بدست آورد، بیان داشت: همه کارخانه‌های بحرانی شهرستان مشکلاتشان برطرف شده و مشغول کار و تولید هستند و تنها یکی از کارخانه‌های صنعتی با کمبود مواد اولیه مواجه است که در تلاش هستیم تا با کمک مسئولان استانی این کمبود را تامین کنیم.

مرسلپور با اشاره به در پیش بودن انتخابت مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: شاید عده‌ای جهت نشان دادن ناکارآمدی برای بهره برداری‌های سیاسی خود نخواهند تا کاری در شهرستان انجام شود اما ما وظیفه داریم تا لحظه ای که در مسئولیت هستیم به مردم خدمت کنیم.
فرماندار اسلامشهر خواستار همکاری و تعامل بیشتر شعب بانکها با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار