اولین پردیس سینمایی در نوش آباد ساخته می شود

کاشان (پانا) -شهردار نوش آباد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مناطق شهرداری، اولین پردیس سینمایی در این شهر ساخته می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین پردیس سینمایی در نوش آباد ساخته می شود

محمود اشرفی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، توسعه زیرساختهای سینمای کشور، گسترش میزان دسترسی مردم به سینما است و عملیات اجرایی آن پس از دریافت موافقت اولیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز خواهد شد .

وی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر ساخت سینما در شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر افزود: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه، شهرداری نوش آباد نسبت به جانمایی و واگذاری زمین به مساحت یک هزار مترمربع زمین اقدام کرده است.

وی گفت: پردیس‌های سینمایی شامل سالن نمایش فیلم و بخش‌های فرهنگی، تجاری و تفریحی است که می تواند ضمن توسعه فرهنگی این شهر تاریخی، منجر به غنی سازی اوقات فراغت شهروندان نوش آباد شود.

اشرفی افزود: با هدف افزایش نشاط اجتماعی، طرح سینمای سیار، طرح کتاب در گردش در بوستان شقایق، کارگاه های سبک زندگی در بوستانهای نوش آباد انجام شده است اما به عنوان یک ضرورت نیازمند زیرساخت و برنامه ریزی های بیشتر توسط نهادهای مربوط است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار