دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد ، تابستان هم تعطیل نشد

کاشان (پانا) - مدیر دبیرستان شهدای کرک نوش آباد گفت: فعالیت مدرسه در دوران تابستان فرصت آمادگی برای یادگیری دانش‌آموز و اندیشیدن و تمرین مهارت‌های زندگی است و بنابراین فعالیت این واحد آموزشی در تابستان هم استمرار داشت.

کد مطلب: ۹۵۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد ، تابستان هم تعطیل نشد

اعظم داداشی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: فعالیت‌های فوق برنامه متفاوت از آموزش کلاسی است ولی بخش مهمی از نظام تربیتی مانند ورزش، کارهای گروهی در قالب نظام پنهان درسی را شامل می شود .

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت برنامه ریزی دانش آموزان برای سال جدید تشکیل کلاسهای فوق برنامه، تقویت بنیه علمی و مهارت آموزی از جمله فعالیتهای تابستانی بود که در دبیرستان شهدای کرک نوش آباد انجام شد.

وی افزود: برگزاری کارگاه شیوه های مطالعه موثر برای آشنایی با الگوهای درست مطالعه و برنامه ریزی تحصیلی، برپایی کارگاه‌های فردی و گروهی انتخاب رشته کنکور با حضور دبیران، مشاوران و دانش آموختگان دبیرستان از جمله فعالیت های تابستانی دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد بود.

وی گفت: برپایی کارگاه مشاوره برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته کلاس نهمی ها در طول تابستان از دیگر برنامه های این دبیرستان بود که با حضور دانش آاموزان و خانواده آنها انجام شد تا بتوانند انتخاب درستی برای ادامه راه خود داشته باشند.

مدیر دبیرستان شهدای کرک نوش آباد گفت: کلاسهای تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای درسهای ریاضی، فیزیک، شیمی، منطق و اقتصاد در روزهای پنج شنبه تشکیل شد که 120 نفر از دانش آموزان شرکت کردند.

وی افزود: برپایی نمایشگاه وآموزش صنایع دستی و آثار هنری هنرجویان رشته خیاطی از دیگر برنامه هایی بود که در تابستان برگزار شد و فرصتی برای مهارت آموزی و آشنایی آنها با مهارتهای کارآفرینی و اشتغال زایی بود.

داداشی تصریح کرد: فعالیت فوق برنامه را الزاماً معلم طراحی نمی‌کند، اما معلم می‌تواند به عنوان عامل اصلی و محوری در طراحی فعالیت‌های فوق برنامه درسی پذیرفته شده و بخشی از برنامه منظم و فرایند مدرسه تلقی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار