دیدار سالانه دانش آموزان نوش آباد از سرای سالمندان

کاشان (پانا) - مدیر دبیرستان شهید سید فرهاد متولی نوش آباد از دیدار سالانه دانش آموزان این واحد آموزشی همزمان با روز جهانی تکریم سالمندان از سرای سالمندان گلابچی کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سالانه دانش آموزان نوش آباد از سرای سالمندان

علی مکاریان در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: سالمندان ساکن در آسایشگاه ها، همیشه چشم به راه دیدار اعضای خانواده خود هستند و ملاقات های مردم می تواند از بحران های روحی و عاطفی آنان پیشگیری کند.
وی افزود: در آموزه های ملی و دینی ما محبت به سالمندان مورد تاکید قرار گرفته است و همه شهروندان جامعه به ویژه خانواده ها باید توجه داشته باشند که محبت به سالمندان و معلولان هرگز نباید فراموش شود و این فرهنگ بایداز دوران کودکی در خانه و مدرسه ترویج شود..
وی تصریح کرد: حضور با نشاط شهروندان به ویژه جوانان با سالمندان و معلولان، سبب ارتقای روحی آنها می شود. همه امید مددجویان در آسایشگاه ها، به پرستاران و مربیان این مرکز است بنابراین حضور سایر شهروندان می تواند باعث تقویت روحیه مددکاران هم باشد.
مکاریان گفت: سالمندان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند که برقراری ارتباط اجتماعی با آنها باعث تقویت شادابی و تامین سلامت روحی و عاطفی آنها و توسعه رابطه بین نسلی و بهداشت روانی جامعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار