فرماندار شهر قدس تاکید کرد:سرلوحه قرار دادن فقرزدایی و اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم

شهرقدس (پانا) - فرماندار شهرقدس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مسئولین باید با تمام ظرفیت در کنار مردم باشند تا به دشمنان اجازه نفوذ ندهند.

کد مطلب: ۹۵۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهر قدس تاکید کرد:سرلوحه قرار دادن فقرزدایی و اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم

لیلا واثقی، فرماندار شهرقدس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: تحریم ظالمانه دشمنان در طرح تروریستی ساختارمند اقتصادی می طلبد که مهندسی مجدد برای بحث های اقتصادی و فعالین اقتصادی داشته باشیم چرا که حفظ و معرفی اسلام واقعی و رشادت های دفاع مقدس را به جهان داشته باشیم.

او ادامه داد: حفظ نظام از ارکان دولت جمهوری اسلامی ایران است و لازم است به دلیل تحمیل فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن، بیش تر از پیش خدمتگزار مردم باشیم و تسلیم خواسته های دشمن نشویم.

فرماندار شهرقدس اظهار داشت: مسئولین باید با تمام ظرفیت در کنار مردم باشند تا به دشمنان اجازه نفوذ ندهند. مردم از مسئولین شفافیت در عملکرد میخواهند و مسئولین با آگاه سازی مردم میتوانند در کنار مردم غیور باشند. منافع عموم مردم اولویت امور است و هیچ منفعت خصوصی جایگاهی ندارد.

واثقی تصریح کرد: در برنامه های شهرستان با دید توسعه و در ابعاد گردشگری، صنعتی، زیرساختی به ویژه آب و برق و حمل و نقل اقدام نموده و همچنین بحث مهم فقرزدایی و اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم را سرلوحه کار قرار داده ایم.

او با اشاره بر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اذعان کرد: ایجاد نشاط و فضای آرامش و امنیت تاکید شده و ما به عنوان نیروهای خدوم مردم این بیانیه را الگوی کار خود قرار می‌دهیم.

فرماندار قدس با اشاره به بازدیدهای سرزده و مشکلات موجود در مراکز بهداشتی و درمانی گفت: انجام کار جمعی نیاز به همکاری دستگاه های مختلف دارد.

فرماندار شهرقدس، خاطر نشان کرد: با مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاران در هفته دولت تعداد هجده پروژه به ارزش شصت میلیارد تومان افتتاح شد و تا پایان سال نود وهشت نیز تعداد چهل وشش پروژه به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان افتتاح گردید.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار