با حضور استاندار و در آخرین روز هفته دولت انجام گرفت:

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه

یاسوج (پانا) -در آخرین روز هفته دولت 39 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کهگیلویه کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۹۵۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه

آخرین روز از بزرگداشت هفته دولت شهرستان کهگیلویه میزبان دولتمردان استانی و شهرستانی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها بود.

سهم کهگیلویه از دستاوردهای نظام اسلامی و خدمات دولت امسال ۳۹ پروژه بود که گفته می‌شود ۶۲۰ میلیارد ریال برای اجرای آن‌ها هزینه شده و یا خواهد شد.

با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس و مسؤولان استانی و شهرستانی تعدادی از پروژه‌ها به نمایندگی از ۳۹ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد؛ از این تعداد ۲۴ پروژه افتتاحی و پنج پروژه کلنگ‌زنی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند اضطراری فرودگاه دهدشت با اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال در منطقه چنگلوا از توابع بخش مرکزی شهرستان کلنگ‌زنی شد.

حسین کلانتری گفت: روکش محور روستایی چنگلوا به سوق از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید، این پروژه به طول پنج کیلومتر ۱۵ میلیارد ریال هزینه داشت.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان افزود:سالن چند منظوره و چمن مصنوعی روستای چنگلوا پروژه‌هایی بود که به نمایندگی از حوزه ورزش افتتاح شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار