تشریح فعالیتهای کارشناسی سلامت و تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا)-معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در آئین تجلیل از معلمان و دانش آموزان نام آوررشته های ورزشی در مسابقات کشوری به تشریح موفقیتهای فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای استان تهران پرداخت.

کد مطلب: ۹۵۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیتهای کارشناسی سلامت و تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران

در این مراسم،الهه حسن پور معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با گرامیداشت هفته دولت در سخنانی به ارائه گزارشی از برنامه‌های یکسال گذشته پرداخت و افزود:با توجه به سیاستهای اجرایی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ،نشستهای آسیب شناسی را برگزار کردیم تا به اهداف مطلوب برسیم ولیکن هنوز نیاز به تلاش بیشتر داریم.

او در ادامه اظهار داشت: در طول یکسال گذشته،در زمینه گسترش فضاهای ورزشی ،ده سالن ،سه زمین چمن ، یک استخرویک کلاس پویا را با همراهی دیگر مسئولین افتتاح کردیم و بیست سالن ورزسی،هشت چمن ، پنج استخر و ده کلاس پویا را هم در دست راه اندازی داریم.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اذعان داشت: در راستای توانمندی کارکنان از مجموع پنج دوره،چهار دوره با 1450نفر در حال اجرا داریم و به 3622 نفردر بیست و یک کانونهای حرکات اصلاحی خدمات ارائه دادیم.

حسن پور خاطر نشان کرد: در مسابقات دانش آموزی 18464 شرکت کننده را در دویست و پنجاه و دو رشته ورزشی داشتیم و دانش آموزان ما در رشته های فوتسال،شنا،بدمینتون،بسکتبال،کشتی قهرمانی و ...به رتبه های کشوری ،استانی و منطقه ای دست پیدا کردند.

او گفت:در بخش مسابقات کارکنان اداری و فرهنگیان نیز در هشت رشته استانی با 500شرکت کننده در اکثر رشته های ،والیبال،تنیس روی میز،فوتبال،بدمینتون ووالیبال و فوتبال آموزشی و ...نیز خوش درخشیدیم.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،همه این موفقیت ها را نتیجه همکاری و پشتیبانی معاون تربیت بدنی وسلامت ومدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش ومدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار